News

                                                                                                                                                                                                                                                                                    Więcej-> 

Why study at the Medical Faculty of PAM: 

1. Experienced teaching staff with many years of university experience.

2.  Practice groups do not exceed 9 people per instructor.

3. Educational facilities for the first two years of study are located in one place - in the main campus of the University, in the center of Poznań. 

4.  Clinical classes in a large hospital campus comprising 3 clinics with a total base of over 1000 beds.

5. The number of students in one year does not exceed 60, providing easy access to materials, anatomy labs, and other educational resources.

6. Own sports and recreation facilities. 

7. Friendly Dean's Office.

Information and Support for Students with Disabilities

Pełnomocnik Rektora ds. Osób z Niepełnosprawnościami

mgr Małgorzata Biskup

Kontakt: +48 61 646 03 04
pelnomocnik.dson@pam.poznan.pl
Pokój nr. 200, ul. Bułgarska 55


dyżur pełnomocnika:

wtorek - środa   8:00 -15:00
sobota                8:00- 11:00

prof. dr hab. Idzi Siatkowski

i.siatkowski@pam.poznan.pl


Udziela wsparcia studentom będącym osobami ze szczególnymi potrzebami.

  • Support for students with disabilities offered by the university:

The university takes actions to ensure access to educational activities for students with disabilities and those with chronic illnesses who cannot complete the study program in the standard manner:

  • Session extension
  • Rescheduling exams
  • Individual consultations

Organizing exams in an alternative form, i.e., adjusting the exam to the specific needs of the disabled student - informing lecturers with the student's consent.

Students with disabilities can use the Plenipotentiary's Office with internet access and an auto-reader (for reading for visually and hearing impaired students).

Additional activities of the Plenipotentiary:

  • Legal assistance
  • Assistance in drafting legal documents, directing to various supporting institutions, e.g., Child Rights Protection Committee, Interdisciplinary Teams, Child Center Foundation.
  • Psychological support

Rysunek kobiety na wózku inwalidzkim, trzymająca książkę

          Dyżury wykładowców

          Godziny: 12:30 - 13:30 (środy) - w sali nr 3 na ul. Bułgarskiej 55;

          Listopad 2024
          ·       13.11.2024

          Grudzień 2024
          ·       11.12.2024

          Styczeń 2025
          ·       15.01.2024

          Luty 2025
          ·       12.02.2024

          Godziny: 13:00 - 14:00 (środy) - w sali nr 3 na ul. Bułgarskiej 55;

          Czerwiec 2025
          ·        18.06.2025
          ·        25.06.2025

          Maj 2025
          ·        14.05.2025
          ·        28.05.2025

          Kwiecień 2025
          ·        02.04.2025
          ·        16.04.2025

          Marzec 2025
          ·        05.03.2025
          ·        19.03.2025

          Godziny: 12:15 - 13:13 (środy) - w sali nr 3 na ul. Bułgarskiej 55;

          Luty 2025
          ·        05.01.2025
          ·        12.01.2025

          Styczeń 2025
          ·        08.01.2025
          ·        15.01.2025

          Grudzień 2024
          ·        04.12.2024
          ·        11.12.2024

          Listopad 2024
          ·        20.11.2024

          ·        27.11.2024

          Październik 2024
          ·       23.10.2024
          ·       30.10.2024


          Godziny: 14:00 - 15:00 (pierwszy i trzeci czwartek miesiąca) - w sali nr 3 na ul. Bułgarskiej 55;

          Semestr letni

          • Godzina: 7:45 - 8:15 - w sali nr 226 na ul. Świerzawskiej 18;
            *dwa pierwsze poniedziałki miesiąca

            ------------------------------------------------------------------------------------------------
            Godziny: 07:45 - 08:15 (dwa pierwsze piątki miesiąca) - w sali nr 226 na ul. Świerzawskiej 18;

          Luty 2025

          • poniedziałki 17 i 24 o godzinie: 7:45 - 8:15 - w sali nr 226 na ul. Świerzawskiej 18;

          Styczeń 2025

          • piątki 10 i 17 o godzinie: 7:45 - 8:15 - w sali nr 226 na ul. Świerzawskiej 18;

            Grudzień 2024

            • piątki 13 i 20 o godzinie: 7:45 - 8:15 - w sali nr 226 na ul. Świerzawskiej 18;

              Listopad 2024

              • piątki 22 i 29 o godzinie: 7:45 - 8:15 - w sali nr 226 na ul. Świerzawskiej 18;

          Godziny: 16:15 - 17:00 (dwa ostatnie wtorki miesiąca) - w sali nr 3 na ul. Bułgarskiej 55;

          Godziny: 10:15 - 11:00 (pierwszy wtorek miesiąca) - w sali nr 3 na ul. Bułgarskiej 55;

          Godziny: 11:00 - 12:00 (czwartki) - w sali nr 3 na ul. Bułgarskiej 55;

          Czerwiec 2025
          ·        08.06.2025

          Maj 2025
          ·        08.05.2025

          Kwiecień 2025
          ·        03.04.2025

          Marzec 2025
          ·        20.03.2025

          Luty 2025
          ·        06.02.2025

          Styczeń 2025
          ·        23.01.2025

          Grudzień 2024

          ·        12.12.2024

          Listopad 2024
          ·        14.11.2024

          Godziny: 16:45 - 17:30 (wtorki) - w sali nr 3 na ul. Bułgarskiej 55;

          Październik 2024
          ·        22.10.2024
          ·        29.10.2024

          Listopad 2024
          ·        05.11.2024
          ·        12.11.2024

          Godziny: 15:00 - 16:00 (ostatnia środa miesiąca) - w sali nr 3 na ul. Bułgarskiej 55;

          Godziny: 13:00 - 14:00 (drugi piątek miesiąca) - w sali nr 3 na ul. Bułgarskiej 55;

          Listopad 2024

          ·        15.11.2024 - godz. 13.00 do 14.30, sala 102 Bułgarska
          ·        21.11.2024 - godz. 13.00 do 14.30, sala 116 Bułgarska
          ·        23.11.2024 - godz. 13.00 do 14.00, sala 112 Świerzawska
          ·        25.11.2024 - godz.18.00 do 19.00 ZOOM

          Kwiecień 2025
          ·        25.04.2025 - godz. 10:00 do 11:00, sala nr 3, ul. Bułgarska 55

          Marzec 2025
          ·        28.03.2025 - godz. 11:45 do 12:45, sala nr 3, ul. Bułgarska 55

          Dwa pierwsze wtorki miesiąca - godz. 18:15 do 19:00, Hala sportowa

          Kwiecień 2025
          ·        22.04.2025 godz. 16:00 do 16:45 - online
          ·        01.04.2025 godz. 16:00 do 16:45 - online

          Marzec 2025
          ·        20.03.2025 - godz. 16:00 do 16:45 - online

          Czerwiec 2025

          ·        05.06.2025 - godz. 11:00 do 11:45, sala nr 3, ul. Bułgarska 55

          Maj 2025
          ·        15.05.2025 - godz. 11:00 do 11:45, sala nr 3, ul. Bułgarska 55

          Marzec 2025
          ·        27.03.2025 - godz. 11:00 do 11:45, sala nr 3, ul. Bułgarska 55

          Is this your first time using the ZOOM app?


          Take a look at our instructional video,

          Which will guide you step by step through the process of installingand use of the application.


              SEE ->    

          Laptop z otwartą stroną internetową, na której wyświetlana jest instrukcja obsługi Zooma.

          Dziekan Wydziału Lekarskiego                         

          prof. dr hab. n. med. Witold Szyfter

          Dean's Office of the Medical Faculty

           61 646 02 14

          Head of the Dean's Office of the Medical Faculty
          Katarzyna Waraczewska
           k.waraczewska@pam.poznan.pl

          Deputy Head of the Dean's Office of the Medical Faculty
          Teresa Dłużewicz
           t.dluzewicz@pam.poznan.pl