Aktualności
Harmonogram zajęć
Pierwszy raz korzystasz z aplikacji ZOOM?
Zapraszamy do zapoznania się z naszym filmem instruktażowym,
który krok po kroku przeprowadzi Cię przez proces instalacji
i korzystania z aplikacji.
Dyżury wykładowców
Październik 2024
· 30.10.2024 (środa), godzina: 12:15 - 13:15 - w sali nr 3 na ul. Bułgarskiej 55;
· 23.10.2024 (środa), godzina: 12:15 - 13:15 - w sali nr 3 na ul. Bułgarskiej 55;
· 20.10.2024 (niedziela), godzina: 12:00 - 13:00 - Dyżur online
https://us02web.zoom.us/j/83087547859
· 05.10.2024 (sobota), godzina: 10:00 - 11:00 - Dyżur online
https://us02web.zoom.us/j/83189168112
Październik 2024
Październik 2024
------------------------------------------------------------------------------------------------
W sprawie dyżurów proszę o kontakt e-mailowy: doczukal@poznan.home.pl
Październik 2024
...
Październik 2024
------------------------------------------------------------------------------------------------
Grudzień 2024
------------------------------------------------------------------------------------------------------
-
Październik 2024
· 30.10.2024 (środa), godzina: 16:30 - 17:30 - w sali nr 103a na ul. Świerzawskiej 18;
· 20.10.2024 (niedziela), godzina: 13:00 - 14:00 - w sali nr 204 na ul. Świerzawskiej 18;
Październik 2024
Październik 2024
-
.20-11.20 sala 24 ul. Świerzawska 18
-
21 stycznia godz. 11.00-12.00 (online),
-
23 stycznia godz. 18.00-19.00 (online), https://us02web.zoom.us/j/84294136224?pwd=K2tuMzJkTUhEZWNHREhJNTNJQ0VFZz09
-
25 stycznia godz. 11.00-12.00 sala 103d ul. Świerzawska 18
Październik 2024
2.10 - godzina 11:00-12:00, sala 116, ul. Bułgarska 55
Listopad 2024
16.11 - godzina 10:15, sala 226, ul. Świerzawska 18
18.11 - godzina 8:00 | ZOOM link poniżej
1.12 - godzina 10:15, sala 230, ul. Świerzawska 18
8.12 - godzina 18:00 - 19:00 | ZOOM link poniżej
9.02 - godzina 11:15, sala 201, ul. Bułgarska 55
26.02. godzina 9:00 | ZOOM link poniżej
...
Konieczny wcześniejszy kontakt mailowy.
-
19.01, 9:00-9:45, s.201
-
w środy i w soboty od 11 do 13 w pokoju 101 przy Bułgarskiej
------------------------------------------------------------------------------------------------
kontakt mailowy: barwasob@interia.pl
-
we wtorki od 11 do 12 w sali 102 przy Bułgarskiej
Opiekunowie roczników 2024/2025
Studia niestacjonarne
-
I rok – prof. Zenon Kierczyński
-
II rok – dr Bernard Kimel
-
III rok – dr Dorota Czura-Kalinowska
Studia stacjonarne
-
III rok – mgr Izabella Gruszczyńska
-
I rok – dr Bernard Kimel
-
II rok – prof. Zenon Kierczyński
-
I rok – mgr Małgorzata Biskup
-
II rok – dr Jacek Pokładecki
-
III rok – mgr Izabella Gruszczyńska
-
Dziekan Wydziału Nauk Społecznych
Dr Anna Zbaraszewska - pok. 2, ul. Bułgarska 55
-
Prodziekani Wydziału - kierunki: Pedagogika, Psychologia, Filologia
Dr Piotr Warych - pok. 101, ul. Bułgarska 55
Mgr Róża Sawala - pok. 101, ul. Bułgarska 55
-
Opiekunowie poszczególnych grup studenckich:
Filologia
-
I rok (forma niestacjonarna/ stacjonarna) – dr Anna Gapińska
-
II rok (forma niestacjonarna/ stacjonarna) – dr Anna Gapińska
-
III rok (forma niestacjonarna) – dr Małgorzata Martyńska
-
Dziekan Wydziału Nauk Społecznych
Dr Anna Zbaraszewska - pok. 2, ul. Bułgarska 55
-
Prodziekani Wydziału - kierunki: Pedagogika, Psychologia, Filologia
Dr Piotr Warych - pok. 101, ul. Bułgarska 55
Mgr Róża Sawala - pok. 101, ul. Bułgarska 55
-
I rok (forma niestacjonarna) – mgr Róża Sawala
-
III rok (forma stacjonarna) – dr Beata Iwanicka
-
III rok (forma niestacjonarna) - dr Beata Iwanicka
-
Dziekan Wydziału Nauk Społecznych
Dr Anna Zbaraszewska - pok. 2, ul. Bułgarska 55
-
Prodziekani Wydziału - kierunki: Pedagogika, Psychologia, Filologia
Dr Piotr Warych - pok. 101, ul. Bułgarska 55
Mgr Róża Sawala - pok. 101, ul. Bułgarska 55
-
I rok (forma niestacjonarna) – dr Anna Czarnecka
-
II rok (forma niestacjonarna) – dr Irena Czerwonogóra
-
I rok (forma niestacjonarna) – mgr Róża Sawala
-
II rok (forma niestacjonarna) – dr Ewa Czaja
-
III rok (forma stacjonarna) – mgr Grażyna Kasprzak-Magiera
-
III rok (forma niestacjonarna) – mgr Grażyna Kasprzak-Magiera
-
IV rok (forma stacjonarna) – mgr Róża Sawala
-
IV rok (forma niestacjonarna) – mgr Róża Sawala
-
V rok (forma niestacjonarna) - dr Ewa Roman
Studia niestacjonarne
-
I rok - dr Dorota Czura-Kalinowska
-
II rok– dr Rafał Soroczyński
-
III rok - dr Marek Sachajko
-
IV rok – dr Marek Sachajko
-
V rok – dr Dorota Czura-Kalinowska
Studia stacjonarne
-
II rok - dr Marek Sachajko
...
Praktyki zawodowe
Krok 1
Pobierz Oświadczenie o przyjęciu na praktykę zawodową
Krok 2
Udaj się do instytucji, gdzie będziesz odbywać praktyki z Oświadczeniem
Krok 3
Wypełnione Oświadczenie o przyjęciu na praktykę złóż w Biurze Karier
Krok 4
W Biurze Karier dostaniesz Skierowanie na praktykę i Umowę w sprawie realizacji praktyki zawodowej
Do pobrania:
Egzamin dyplomowy
Warunki przystąpienia do egzaminu
Procedura egzaminu dyplomowego
Standardy edytorskie
Wskazówki dotyczące standardów edytorskich
Weryfikacja pracy dyplomowej w jednolitym systemie antyplagiatowym
Przed rejestracją pracy dyplomowej w Dziekanacie Uczelni promotor weryfikuje pracę dyplomową w Jednolitym Systemie Antyplagiatowym i decyduje o dopuszczeniu lub niedopuszczeniu pracy do egzaminu dyplomowego.
Kryteria plagiatu.
Pracę dyplomową należy wydrukować obustronnie i spiąć w sztywną w oprawę (1 egzemplarz). Student ustala z promotorem pracy dyplomowej, czy pozostałe 2 egzemplarze pracy dyplomowej (1 egzemplarz dla promotora i 1 egzemplarz dla recenzenta) mają być przekazane w formie wydrukowanej czy w formie elektronicznej na adres mailowy promotora i recenzenta.
Do wnętrza pracy dyplomowej po stronie tytułowej (wzór strony tytułowej - Załącznik nr 1) wpinają Państwo:
-
„Oświadczenie dotyczące praw autorskich i danych osobowych” (Załącznik nr 2),
-
„Oświadczenie o samodzielnym napisaniu pracy dyplomowej” (Załącznik nr 4),
-
„Oświadczenie o akceptacji pracy dyplomowej przez promotora” (Załącznik nr 5).
Ponadto dostarczają Państwo (nie wpinają Państwo do pracy dyplomowej):
-
„Oświadczenie o zgodności wersji elektronicznej z wersją drukowaną” (Załącznik nr 3),
-
„Oświadczenie o wyrażeniu zgody na udział w monitoringu karier zawodowych absolwentów Akademii Nauk Stosowanych im. Księcia Mieszka I w Poznaniu” (Załącznik nr 6).
Przygotowaną pracę dyplomową składają Państwo w Dziekanacie Uczelni wraz z płytą CD (wzór opisu płyty), na której umieszczają Państwo elektroniczną kopię pracy. Zarówno płyta CD z Państwa pracą dyplomową, jak i papierowe etui, w której się ona znajduje, powinny być szczegółowo opisane (imię i nazwisko, tytuł pracy, kierunek studiów, forma studiów, rok przystąpienia do egzaminu dyplomowego).
Student składa pracę dyplomową najpóźniej do dnia 30 wrześni . W przypadku niezłożenia pracy dyplomowej w wyznaczonym terminie, zgodnie z Regulaminem studiów Akademii Nauk Stosowanych im. Księcia Mieszka I, student zostaje skreślony z listy studentów. Ewentualne przystąpienie do egzaminu dyplomowego po dniu 30 września wymaga złożenia pisma do Rektora Uczelni o przywrócenie w prawach studenta na czas egzaminu dyplomowego (druk do pobrania ze strony Uczelni).
Odbiór dyplomu
Dziekanat wystawia dyplom w okresie 30 dni od daty złożenia (z wynikiem pozytywnym) egzaminu dyplomowego. Odbiór dyplomu następuje w godzinach urzędowania Dziekanatu.
Przy odbiorze dyplomu wymagane są:
-
karta obiegowa (do pobrania ze strony Uczelni, z Dziekanatu lub Biblioteki) wypełniona przez Kwesturę i Bibliotekę Uczelni (daty wpisane na Karcie obiegowej nie mogą przekroczyć 30 dni),
-
legitymacja studencka do zdania (chyba, że student wyraża chęć kontynuowania studiów magisterskich).
Dziekan Wydziału Nauk Społecznych
dr Anna Zbaraszewska, prof. ANS
o.zbaraszewska@interia.pl
Prodziekani Wydziału Nauk Społecznych
mgr Izabella Gruszczyńska
iza.gruszczynska@ansm.pl
Administracja, Bezpieczeństwo wewnętrzne, Prawo
mgr Róża Sawala
@ dziekan.wp@gmail.com
r.sawala1000@gmail.com
Pedagogika, Filologia angielska, Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna
dr Piotr Warych
dziekan.wp@gmail.com
p.warych@ansm.pl
Psychologia