Opis obowiązków:
– zapoznanie z zadaniami realizowanymi przez zespół;
– rejestracja wpływającej korespondencji,
– zasady prowadzenia sekretariatu,
– wypisywanie formularzy druków na posiedzenia składów orzekających,
– zasady opracowywania pism stosowanych w zespole,
– zapoznanie z wymogami dotyczącymi wypełniania wniosków w sprawie wydawania orzeczeń o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności oraz zaświadczeń lekarskich,
– przyjmowanie dokumentacji składanej przez wnioskodawców oraz dokumentacji niezbędnej do wydania legitymacji osobom niepełnosprawnym,
– pomoc przy opracowywaniu danych statystycznych,
– pomoc przy przygotowaniu i przekazaniu dokumentacji do składni akt,
– obsługa urządzeń biurowych
Wynagrodzenie brutto: 1790,30 zł
Wymagania:
– wykształcenie średnie ogólnokształcące, zawodowe, branżowe bądź zawodowe 4-letnie w zawodzie technik administracji,
– odporność na stres