Opis obowiązków:
— zapoznanie z zadaniami realizowanymi przez zespół;
— rejestracja wpływającej korespondencji,
— zasady prowadzenia sekretariatu,
— wypisywanie formularzy druków na posiedzenia składów orzekających,
— zasady opracowywania pism stosowanych w zespole,
— zapoznanie z wymogami dotyczącymi wypełniania wniosków w sprawie wydawania orzeczeń o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności oraz zaświadczeń lekarskich,
— przyjmowanie dokumentacji składanej przez wnioskodawców oraz dokumentacji niezbędnej do wydania legitymacji osobom niepełnosprawnym,
— pomoc przy opracowywaniu danych statystycznych,
— pomoc przy przygotowaniu i przekazaniu dokumentacji do składni akt,
— obsługa urządzeń biurowych
Wynagrodzenie brutto: 1790,30 zł
Wymagania:
— wykształcenie średnie ogólnokształcące, zawodowe, branżowe bądź zawodowe 4-letnie w zawodzie technik administracji,
— odporność na stres